Sabtu, 7 Julai 2012

Catatan Rasa Hari Ini...

Jam 6.25 ptg aku masih di ofis, kepala ku pusing...mataku kabur dek dok mgadap pc dari jam 11 pagi sehingga sekarang, mmg sgt fokus, kalo ada pun aku tinggalkan pc time nature calls, solat, mkn & jumpa Shima jerr...Sampling alam sekitar membuatkan otakku jem, berbelit nk memahami struktur data...fuhh..Itu baru alam sekitar, lom lagi setel ICDT, lagi la pening...dh nk masuk 2 bulan buat sampling tapi sampel x kuar2 jugak...ssh betul nk memuaskan hati semua pihak..redha sajalah...aku anggap semua tu sebagai salah satu proses pembelajaran dalam memantapkan kerjaya sebagai statisticion helper huhu...

Otak aku berputar2 lagi...ermm nk buat apa jap lagi...owh baru teringat nk kna beli arang tuk bbq esk kt Sg. Chilling...and tringat lagi, Acid baru jer sms suh beli 1 paket yg besar & 1 paket yang kecik...pastu tringat plak kt Wan Karipap Pusing suh beli arang yg mcm kayu katanya...Uishh nk beli arang pun kna ikut spec huhu...aku ni mmg xtau sgt pasal arang ni...seingat aku last skali aku beri arang 20 tahun yang lepas hahaha...lama gilerrr...ye la org skrg mn nk pakai arang, kalo kt umah dh ada microwave or oven...& kalo kt kg plak, aku biasa pakai tempurung kelapa memandangkan umah ibubapaku dikelilingi dgn pokok kelapa...

Pastu Acid pesan lagi suh beli sudu plastik untuk mkn koktail esk...Perghhh hebat picnic kali ni siap mkn koktail kt tepi sungai...Ermm pastu p Secret Recipe nk amik Blueberry Chez surprise Shima tuk Billy..Pastu kna balik umah cpt ckit...nk kna kemas umh coz si Sha nk tumpang tido mlm ni...Kalo x kemas takut aku termalu sendiri tgk umah mengalahkan kedai bundle kt kg aku, penuh ngan kain baju x berlipat...Lagi ape ye yg nk kna buat...ermm pk lg pk lg...alamak duit games monson cup sebanyak rm1150 lom aku bank-in lg...bahaya neh..mn tau kot terhilang or terpakai ke...aku jgk yg ssh nnt...Now jam dah kul 6.52pm..aku kna balik skrg, takut gak dok kt ofis sorang2..jap lg dh nk magrib..Org ckp kt ofis aku ni ada unsur2 mistik...huhu...Larii...!!! (",)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan