Rabu, 4 Julai 2012

Congrats Bigman Man & Cik Cila

Ujung minggu yang lepas aku menghadiri wedding Bigman & Cik Cila...Alhamdulillah terbina lg masjid yg suci & aku konpem setan2 akan menangis dan bertempik di kala umat Muhammad saw diijabkabul. Untuk pengetahuan semua, Bigman & pasangan adalah kawan seperahu senaga kami semua. Seronok tengok orang bersanding...tetiba cam tingin plak..eh!hahaha... Bersama2 ini aku sisipkan gambar semasa majlis tersebut & aku doakan semoga pernikahan dorang sentiasa dalam rahmat Allah serta bahagia dunia akhirat...(",)

Pasangan mempelai: Bigman & Cila...tersenyum malu...huhu...

Rombongan adik-beradik naga pada hari tersebut. Berdiri (kiri) bro azli, acid, edy, naga mampu, din, billy, epul,memey, amy..duduk (kiri) shima, aku, momoy, yus, wan & ina

Tiada ulasan:

Catat Ulasan