Khamis, 26 Julai 2012

Sungai Chilling With PHP

Assalamualaikum...skrang ni bz sgt..nk update story pun xsempat...pagi ptg meeting tapi aku curik juga time nk update story...bkn xde keje tapi tetiba ngantuk plak. So tepaksa jugak wat sumthin yg bole ilangkan rasa itu...Ermm seperti yang dijanjikan ini adalah update program kami ke Sungai Chilling aritu...dah lebih 2 weeks, aku pun dah lupa tapi aku coretkan jugak mana yang aku ingat jer...kalo x silap kami berkonvoi sebanyak 11 biji kereta & tempat berkumpul utama adalah di RnR Rawang...Kul 6.30 pagi Che Yus & Cika dah terpacak kt lobi umah aku, bdk2 lain plak ada yng berkumpul di Pusat Maritim & ada jugak yang shoot trs ke Rawang. Orang yang terawal sampai di port utama selain kami adalah adalah Bro Azli dan Qila. Lebih kurang jam 8.30 pagi, para konvoiter terus ke lokasi picnic di Sg Chilling dgn diketuai oleh saudara Hafidz Nasaruddin. Semasa jalan perjalanan, aku agak risau kerana terdapat keadaan jalan yang rosak...ye la org tua2 pesan dlm bergembira kita semua kna sentiasa beringat...malang tidak d duga...ramai2 camtu mcm2 boleh terjadi. Tapi alhamdulillah akhirnya kami slamat sampai d sana.

Selepas register & membayar entry fees kpd pegawai yang bertanggungjawab, masing2 menjalankan tugas dgn baik...ada yang pasang khemah, ada yg myusun makanan, idupkan api utk bako2 n macam2 lagi. Ringan tulang jugak la dorang ni...pandai bwk diri & saling tolong menolong...sronok tgk...terasa dekat silaturrahim itu, gelak tawa...lawak jenaka yang kadang2 myakitkan hati membuatkan aku sentiasa rindu untuk bersama-sama mereka & aku harap ianya akan berkekalan begitu selamanya...Bersama-sama ini aku sisipkan beberapa keping gambar bukti terjalinnya ikatan kekeluargaan & kasih sayang kami di sana..(",)



Antara yang terawal sampai di port utama: RnR Rawang

Ambil gambar dulu sementara tunggu yang lain2


Akhirnya sampai jugak...ambil gambar lagi...hihi

Konvoiter kami pada aritu; berenti jap tggu dewa kuning tersesat jalan...huhu

Sementara tu..black gegel team pose dulu...

Dah sampai; port kami di Sungai Chilling...

Mandi time...


Mandi lagik...asyik korang jerr...aku mana??

Bakar time...team bako2 bertungkus lumus...

Salah satu menu utama kami...

Eh..eh rajin plaks dorang ni...gud job guys..!!

Tokey koktail aritu...tapi sayang xsempat nk rasa...huhu

Mangsa prank: buffday boy Billy Hernandez...kamu sungguh beruntung...kiki

picnic members yang paling comel...Baby Daniel

Bergambar b4 bertolak pulang ke Putrajaya..(",)

2 ulasan: