Jumaat, 18 Februari 2011

trip ke hatyai~thailand~jan 2011

salam..

awal tahun 2011 aku bpeluang mgikuti trip ke hatyai bersama-sama dengan lebih kurang 30 orang yang terdiri daripada famili bsn..untungnya aku kerana kakakku adalah salah seorg staff di situ. ini adalah kunjungan kali ke-2 aku ke sana. jadi sedikit sebanyak aku telah maklum mgenai keadaan disana. jika dulu kami menaiki bas persiaran tapi kali ini pemergian kami adalah dengan menaiki train. walaupun masa pejalanannya agak panjang tapi dapat juga aku merasai pengalaman menaiki keretapi yang mempunyai tempat tido...best jgk laaa...

bertolak dari KL Sentral pada jam 9mlm dan sampai di Padang Besar lebih kurang jam 10.30pg..setelah beberapa urusan berkaitan dengan paspot diselesaikan dengan pihak berkuasa thai kami sepatutnya bertolak pada jam 11 pagi. tetapi memandangkan ada sedikit masalah di sebelah pengurusan thai kami bertolak pada 12tgh...perjalanan menaiki train dari padang besar ke bandar hatyai memakan masa 45minit.

di sini aku sertakan beberapa keping gambar untuk tatapan mereka yang sudi. so layan...ada rezeki boleh kita pegi sesama plak....
























Tiada ulasan:

Catat Ulasan