Selasa, 12 Jun 2012

no title...

apa yang aku buat arini...otak aku berfikir untuk mereview semula peristiwa arini....errmmm bangun kul 5.30am...trs mandi...niat nk puasa tp terpaksa tunda la kot...Y? smlm bukak puasa kt pusat maritim makan popia basah 3 & 1 roti...balik umh mkn spotong tembikai pastu dlm kul 10...sedar2 jer kul 5.30am...uwaaa nk puasa tp lupa nk makan nasi...air setitik pun aku x minum...bahaya weh...bole dihidrat badan aku...so keputusan telah dibuat xbole puasa...kul 6am aku g panaskan nasi semalam...bwk bekal g ofis...

Sampai ofis kul 7.30am...sempat aku bersosial jap...update nama2 paddlers yg nk g games kt melaka ahad ni...pastu kol 9.30 am g testing newss kt aras 3...pastu...pastu apa lg aku pun dh lupa...after lunch aku sibuk plak nk tukar profile blog...tukar background...tukar tu...tukar ni...tukar & tukar lg...xde la cantik pun...xpe cuba la blaja ckit2...so skrg dh nk dekat kul 5...huhu betapa relax nya aku arini...dengan kata lain aku makan gaji buta arini...muahahahaaa.....dh xde kje sgt aku tulis la citer mgarut spt yg aku tgh buat skrag...errr...




pehal plak aku letak picture neh...xde kna mgena pun...puiii...

2 ulasan: