Jumaat, 24 Jun 2011

Gambar2 Dragon Boat aritu...

Assalamualaikum...Sungguh busan arini...jadi sesajer jer aku masukkan gambar2 sekitar pertandingan dragon boat sempena Famili Day JPM 2011 yang berlangsung pada 21-22 Mei 2011 di Kompleks Sukan Air Putrajaya, Precint5. Nak criter pun x reti tapi bole la k0t aku criter mn yg aku igt jer..


Kul 8 dh nk kna bkumpul kt sana. Opss lupa nk criter nape plak aku sebuk nk g awl2 pg. Sbenarnya aku & beberapa rakan mewakili Jabatan dlm pertandingan ni. Ada 2 team yg di hantar oleh Jabatan iaitu team lelaki & team campuran. Team pompuan xde coz x cukup peserta. Jom la kita layan gambar2 yg sempat aku kutip dr kengkawan pd 1st day...


Kt sbelah kiri korang tu pas para peserta pada aritu..yg paling bangga ialah perkataan "atlet" yang ditulis kt situ. Tetiba feeling world hahaha...Lepas tu yg gambar byk2 kt bawah tu kami pye team la. Kaler tema kuning itam. almaklumlah semenjak masa depan bola sepak negara makin cerah ni ramai plak org yg minat kaler tu. Buktinya team lain pun wat kaler yg sama sehinggakan aku pun k0nfius yg mn 1 team aku hahaha...Dan brita terkini yg aku dgr smlm ada yg nk wat baju batik bahagian tema kuning itam..tgk la betapa hebatnya & smgtnya diorg2 ni...kui3!!



Ni team campuran. Yg bwh tu pun sama gak....



ni gegel yg comey2 dl team kami...comey kan..huhi
Umm..perjalanan pertandingan sgt hebat...sumer team hebat2 blaka...team kami ni cme dpt masuk separuh akhir...bole laa...br nk blajar kayuh...1st time Jabatan atar btanding...i/allah next time akan lebey maju...caiyokk!!
Team boboy..coxswim kaler merah myerlah gitu...

ni plak team mix 22...yg pakai tudung kaler peach tu aku lerr...ada gaya, mutu, keunggulan...ermmm!!

Ni plak...plakon drama Juvana...Zahiril...time tu kan drama tu sgt la femes...s

ni plak jersey kitaw0rang yg di spons0r by kss..ummm...
Dah xtau nk tulis apa..baik aku wat summary jerr...antara team yang menang adalah team from SMART a.k.a abang gagah perkasa sampaikan pedal pun patah 2 3 kali, team APMM, JPM, SPA, JPA, SPR.. =)

Noted: aku karang citer nih pada 24/06/2011...tapi aku post pada hari ni 09/01/2012...hihihi...lupa..dh lama x update...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan