Isnin, 11 Jun 2012

Puasa Ganti

Ermm...arini 1st day aku puasa ganti...huhu...dh dekat2 nk puasa  ramadhan br nk terhegeh2 nk ganti...tu la manusia...kalo x terdesak mmg x buat...aptb...yang paling bestnya aku sendiri dah x ingat aku hutang berapa ari...apa la kamo neh...myb kekurangan B-kompleks...menurut kwn umh ku dia ckp aku hutang x byk..coz bila time bendera jepun tu mai dh dekat ujung2 dah...tapi aku ttp x ingat..mmg xde dlm memori...jadi sebagai langkah keselamatan aku main pukul rata 7 or 8 hari la...org ckp lebey xpe tp jgn kurang...so aku tawakal je la....bila dh puasa ni mula la pk makanan macam2 dlm utak aku, tangan pun kena jaga kot2 terkorek idung...ye la kadang2 x sedar bila dah terbiasa dok melombong...mulut kna jaga jugak...huhu....xpe la semua tu ada hikmahnya...sm0ga aki dapat menjalani ibadah ini dgn baik & berjaya myelesaikan hutang ini sblm tamat tempohnya...amin

My paberet kuih time bukak puasa...slurrppp...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan