Khamis, 16 Ogos 2012

Summary Ramadhan 2012

Assalamualaikum...
Terlalu banyak yang aku fikirkan bulan ramadhan ini...byk berfikir & ditambah dgn workload hakiki & matrik + lagi dgn aktiviti khidmat masyarakat & sebagainya mybbkan hidup aku x terurus..tidur lewat mlm..balik lewat mlm...masuk keje tiap2 hari hampir lewat...kdg2 baju x bergosok, muka x berbedak..mandi pun hampir kurang..hihi..Start dr 1st ramadhan sehingga 24 ramadhan khidmat masyarakt aku d Presint 8, membantu myediakan juadah berbuka puasa untuk masyarakat putrajaya yang berbuaka puasa disitu. Tugas aku simple sahaja...potong kuih, sendukkan lauk or sendukkan bubur...xpun memastikan cawan, pinggan mangkuk mencukupi..Alhamdulillah, mmg bulan Ramadhan ni bulan rezeki, at the same time leh jugak aku jimatkan duit poket sendiri...Ermm...tetiba aku blurr,..nk tulis apa lg nih...xde idea...tiasa ayat2 yg sesuai w/pun dalam otak sempit aku ni byk perkara untuk diceritakan...nape nih...so aku putuskan utk stop disini shj...dh ada idea nnt leh la kau sambung balik..Ermmm...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan