Isnin, 31 Disember 2012

Aku @ BMP's Eating2 Time ;)

Ini kisah tu:

28 Disember 2012 buat julung2 kalinya Kelab BMP anjurkan dinner bahagian sbb xde aktiviti famili day bahagian seperti biasa. Dengan persetujuan AJK dan Pengarah, tempat yang dipilih adalah MAEPS, Serdang. Tema kaler majlis adalah kombinasi merah & hitam.
 W/pun dah tau awl pasal kaler tema & tugasan aku as a Cik MC kedua, aku still x amik kesah psl tu. Bukan xnak beri kerjasama tapi ada benda lain yg perlu aku fokuskan. Apapun aku still mendapatkan update terkini from my klik Shida. Lagi pun pada hari yang sama aku sibuk dengan gerai jualan Puspanita yg diadalah diperkarangan pejabat. Lepas setel urusan gerai, jam 4.00 petang baru aku terhegeh2 nk buat skrip MC utk malam nnt...baru sibuk nk menggugel pantun kt internet. Ermm...jam 5.30 baru nk kuar ofis..sampai umh hampir kul 6 pm...tetiba baru tringat hadiah belum balut lagi..balut hadiah dulu...dekat kol 7 pm baru nk mandi...mmg plan nk kuar after magrib. Memang kalut pun...Masa nk kuar umah baru aku prasan, purse aku tade...masuk bilik & cari purse pulak coz dah plan after majlis nk g isi minyak..dah berkelip2 pun sign minyak cik viva tu...aku sndiri lupa aku letak mn...mmg dah carik semua tmpat tapi tade...jam dah hampir kul 8.. nk x nak aku gamble jugak pegi tanpa duit, lesen & ic...tgk hp alamak hp plak tade battery...ada 1 bar jer..WTH...myirap dgn diri sndiri coz sgt careless..ermm...aku cuma tawakal hope selamat sampai..Dah sampai Maeps, aku tersesat pulak maklumlah x penah sampai saner, sib baik tjumpa sorang brader tu...Ermm dah sampai kt tempat tu, majlis dah mula pun..pengarah tgh berucap...rupanya ramai jugak yg tersesat mcm aku...
Diringkaskan citer, majlis berjalan dengan lancar...& semuanya hepi2 belaka..tugasan aku sbg second mc pun berjalan dgn jayanya walau pun ada jugak yg tersyayul-syayul..hihii...tapi aku rasa En. Mahat yg menjadi pasangan mc aku pd malam tu sangat banyak membantu.
But tq jugak kepada seorang hamba Allah tu...kenapa & mengapa xpayah dicoretkan disini, biar aku simpan saja dalam ingatan ini..kiki.. (",)

Suasana majlis pada malam tu

Table kitorang....tp aku rasa cam mlm tu aku terlebey bedak hahaa..

Sambutan harijadi bagi Q4

My Clik; Shida & Hsemate dia name Shida jugak H

Bertugas sebagai Cik MC

Family BMP





    

2 ulasan:

  1. Alamak banyak pulak dugaan ko on the way to MAEPS....
    dah aku kata kan lupakan yang lama...buat baru hehehehehehe

    BalasPadam