Rabu, 30 Mei 2012

Saya Rindukan Dia...


Saya sangat rindukan dia...saya harap dia tahu...gembiranya hati saya lihat dia manis tersenyum...walau pun kulitnya dh kecut tp pada pandangan mata saya sangat manis...macam mana hidup saya kalo dia dh tiada di dunia ini...macam mana hari raya kami cucu2nya ini...mungkin hubungan dengan sepupu akan jadi jauh...anak2nya akan membawa haluan masing2...sibuk dengan famili masing2 kerana dia sudah tiada...dia adalah pengikat kasih kami semua...dialah yang merapatkan hubungan anak2 & cucu2nya....dia adalah sebab yang paling utama untuk mereka semua  pulang ke kampung halaman... mmg di saat ini sy sangat rindukan dia...terasa mahu pulang sekarang...saya harap dia masih menunggu saya pulang...saya pohon pada Allah swt supaya diberikan kesempatan berjumpanya...saya berdoa pada Allah  swt supaya memberikan kelonggaran dari segi masa, tenaga & rezeki yang baik spy saya sentiasa boleh pulang bila-bila masa.... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan