Khamis, 9 Februari 2012

citer hindustan...rishtey

Assalamualaikum...

Tetiba plak arini nk tulis story pasal citer hindustan...bukan apa sebenarnya nk citer pasal aritu aku teng0k citer hindustan kt TV2..skrg ni TV2 dok tayang citer hindustan stiap ari Rabu kol 10 malam...ni citer yang aku tengok tajuknya RISHTEY...citernya xde la baru tapi bukan jugak citer lama...aku dah biasa dgr lagu2 dlm citer nih sbb dulu masa tinggal kt Kg. Baru aku mmg suka beli VCD/ CD hindustan..lagi pun aku mmg dari kecik suka tgk citer hindustan..famili aku pun mmg camtu..especially pakcik aku huhuhu...citer RISHTEY nih aku x tgk lg...s0 oleh kerana kt TV2 tayang citer tu aku ngan xcitednya concentrate tgk sensorang kt ruang tamu...time tu housemate aku aini dah sleeping beauty kt bilik dia..

Lupa nk bagitau citer nih lakonan Anil Kapoor, Karisma Kapoor & Shilpa Sheety..dorang2 nih xde la aku minat sgt pun...biasa2 jerr...tambah2 lg anil kapoor ni mmg aku xminat sangat...bulu dada banyak sangat dah macam karpet benggali daa...hihihi...citer hindustan ni mmg tema & plotnya seakan-akan sama...kalo 0rang yang dah biasa teng0k citer hindustan mmg dah bole baca jalan citernya dari zaman-berzaman..cuma skrg ni dah ada la perubahan ckit...sama gak mcm filem melayu...ok berbalik pada citer hindustan yg aku maksudkan nih citernya mengisahkan pasangan suami isteri lakonan anil kapoor & karisma kapoor yang mmg saling cinta mencintai tahap gaban... mcm biasa la mst cinta antara 2 darjat...si karisma nih ank org kaya..bapaknya amrish puri (terkenal dgn jahatnya) x suka ngan anil kapor yg kerjanya peninju yang hebat..kononnya x menjamin masa depan..tapi si anak pompuan ni kira degil jugak la sanggup tinggalkan dedinya tuk sang jejaka...kalo aku agaknya x mampu nk wat camtu...jadi depa pun kawen laa...agama dorangkan senang..nk kawen xyah pakai wali...tok sami baca2, calit merah kt dahi & kliling2 api pastu dah jadi laki bini...dh kawen dorang bahagia sesangat..dh pregnant...tetiba dapat kad kawen daripada bff karisma...si isteri pegi sens0rang & si suami x ikut skali...si isteri terjumpa plak dedinya kt majlis tu...apalagi si anaknya mintak maaf kt dedi...biasala air yang dicincang xkan putus..ingatkan dah ok tapi si dedinya amik kesempatan upah pompuan jalang tuk wat tuduhan yang laki si karisma nih tid0 ngan pompuan lain...start dari sini la dorang gaduh...anak dapat kt laki dia coz ayahnya nk bunuh cucunya..after 7 years baru start citer yg sebenar...kes berebut anak...tapi mmg sedih giler..x mampu aku nk tulis dah...baik korang tengok sendiri...aku mmg nangis giler2 tgk citer nih...berjujuran air mata...tangisan aku tu sama hebat mcm aku putus cinta dulu...kesannya pada keesokkan hari aku gi keje dgn mata yang sembab kikiki...malu der..di bawah ni aku letak la gambar movie tuh..nnt senang korang nk carik info kalo tetiba interested nk tgk..lagi satu lagu anil kapor & karisma kapoor yg pakai baju hitam tu for me mmg sexy...ouchhh...!!!


Si karisma tgh pujuk anaknya makan...dia dapat hak penjagaan anknya bila dorang fight kt mahkamah

Si anil kapoor & anakya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan