Jumaat, 27 Januari 2012

tarian cuti2 1 malaysia...


berpeluang untuk j0in tarian cuti-cuti 1 Malaysia pada tahun 2011 mengembirakan hati aku walaupun aku ni mmg jenis kayu tapi bole la folow2 dgn andaian time tuh mmg ramai giler s0 xde la org prasan sangat, gembira sgt dpt baju free, cap, beg & a few brg lain..untuk menceritakan betapa excitednya aku, k0l 4.30 pagi aku dah terpacak kt presint 16 coz bas tggu kt situ...event tu buat kt dataran merdeka, bulan 12...date yg sebenar mmg aku dah lupa tapi yg aku tak lupa pada hari yg sama aku & kwn ask0 dok hepi2 kt sana rupa2 ada org lain dlm kedukaan pada hari yg sama...pada hari ni jgk aku menerima brita yang myedihkan...ayah kpd kawan ofis aku cik neyna telah kembali ke rahmatullah pada hari tu, masih terbayang kt mata & masih segar di ingatan aku muka arwah...sm0ga arwah di tempatkan dikalangan org beriman...al-fatihah...











Tiada ulasan:

Catat Ulasan