Rabu, 21 Mac 2012

‘Abang sayang ayang sampai mati’ - Melaka & NS - Sinar Harian

Assalamualaikum...12.07 pm...syok jer aku menggugel & sambil layan lagu hindustan...bkn xde keje tp arini dpt assignment daripada bos suh gugel psl program SAS..korang tau x apebende tuh..?? Ianya adalah salah satu program utk mengira saiz sample tuk survey setiap pertubuhan...mmg la trsangat teknikal...xyah pk k, nnt pening plak kepala tu...sesambil tu sempat gak tgn aku cilok2 tgk kt paper online...tetiba jer aku nampak stori kt Sinar Harian, tajuknya dh cukup menusuk kalbu..spt kt bawah :
‘Abang sayang ayang sampai mati’ - Melaka & NS - Sinar Harian Sambil aku bc aku terfikir, ada ke x org yg akan sayang aku mcm tu..& terfikir jugak aku, bole ker aku sayang org sampai aku mati...time tgk citer hindustan myb bole kot tp kalo dlm realiti kehidupan sebenar x tau laaa..nauzubillah...berdoa jugak aku moga2 bertemu jodoh yg bahagia di dunia hingga ke akhir hayat & bersambung jugak ke akhirat...wallahualam...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan