Isnin, 12 Mac 2012

Wekeng Yg Bizi...(10-11 Mac 2012)

   Assalamualaikum...arini aku dmm...bkn dmm denggi...dmm kencing tikus or dmm kura tp dmm biasa jerr...tp bg aku dh mmg truk sgt dh...maklum lah aku ni jenis yg jrg dpt pyakit dmm...dmm ckit jer pun aku dh mcm sayur basi yg x cukup garam...ermm..Aku tgh pk2 nakpe aku dmm?jangkit ngan sape?sape yg bwk virus tU? Ntah laa..aku pn xtau..myb aku penat sgt kot..kalo last wek aku bz menghabiskan masa bujang di GBM...minggu ni aku bz plak ngan xtvt soial bersama rakyat2 jelata...kiki...jom la ambil tau ckit apa yg aku wat minggu ni...


Sabtu (10 Mac 2012)
8.00 pagi ~ 2.00 ptg

BMP Team...Caiyokk...Memasing mata ke langit...Score tinggi ke bang??Kiki...
- Pepagi lg dh bgn, siap2 menuju ke The Mines Shopping Fair coz arini ada pertandingan boling Jabatan anjuran KSS...kalo ikutkan hati mmg la aku xnk g tp memandangkan dh jji nk g sokong aku kotakan jji aku tu...tambahan plak aku la org yg paling sibuk dok cari para pemain untuk mewakili bahagian, nk x nk kna laa tunjuk smangat perjuangan harmoni...keseluruhan games aritu berjalan lancar w/pun lane 27&28 spoil ckit...Keseluruhan BMP cuma dapat tmpt ke-4, xpe la xde rezeki...taun dpn try lg hokkay..!!tahniah kpd en, B, Mas, Wan, Liza, Pn. Manis & en. Mahat..anda semua mmg sporting...

9.00 mlm ~ 12.00 mlm

- Malam ni plak bersiap2 ke Presint 9, Fasa 4F untuk preparation Mini Karnival Puteri UMNO Putrajaya pada esok harinya..kt sini membizikan body tuk packing goodies bag tuk esk...prepare adiah2 nk kasi kt pengunjung & mcm2 lg yg sewaktu dgn nya...xcaya leh tgk gambar kt bawah sebagai buktinya...

Oittt..!! wat keje lerr...korang tgk tu dorang ni mmg suka amik gambar...tu tgk aku (tudung biru) rajin jerr...kiki...rugi saper x amik jadi menantu ;)

Ahad (11 Mac 2012)
7.30 pagi ~ 1.30 ptg

Banner Program aritu...
Time ni 7.30 pagi dh kuar umh..org dh mulai ramai...program pagi ni start ngan senamrobik dulu...tp aku xde la join tp intai2 jerr..bkn x minat tp takut ketiak basah nnt xslesa nk stay sampai ptg...Upacara perasmian dilaksanakan dengan jatanya oleh Datuk Seri Tengku Adnan bin Tengku Mansor..kt mini karnival ni mcm2 ada, ada pameran dari JPAM, Bomba, Jobs Street, MKN, KKM..pastu tuk dewasa lelaki ada pertandingan sepak takraw...tuk kaum ibu plak ada pertandingan gubahan sirih junjung...ada pertandingan mewarna, batu seremban, main congkak tuk anak2...banyak jugak la xtvt yg dibuat..mls nk tulis..tangan dah lenguh...yg ni mmg aku xde gambar...

2.30 ptg ~ 5.30 ptg

(Majis BR1M, Sumber: Gugel)
After lunch kt Teja aku & Shida lari plak ke Presint 11..kt sana ada majlis penyampaian voucher BR1M kt rakyat jelata Putrajaya yg layak..aku yg bujang ni mmg la x layak..mula2 mmg la nk g tgk2 jerr tp tetiba plak dilantik penulis voucher kt deme2 yg bertuah ni...sbnrnya bkn ssh sgt pun...kalo penerima nk tulis sndiri pun bole tp kalo ada silap tulis mmg bank akan reject...untuk lebih selamat baik la kami yg dilantik ni tulis, kalo salah tulis pun bole mintak initial datuk K trs..



Rakyat jelata yg setia & sabar menunggu giliran...tahniah2x!!
Kira ramai la yg beratur nk suh aku tulis...feeling artis plak..rs mcm org bratur nk mintak otograph..kiki...ms jd penulis voucher tu aku mmg eja satu2 & bukak mata bulat2 takut tersalah tulis...gigih aku untuk mengekalkan rekod tanpa salah tulis tetiba ada akak sorang ni sebuk plak nak salam ngan org sbelah..tup tup telanggor la tgn aku...dah salah...cehh phuii..angin aku kejap..errmm..tetiba ati jd sejuk bila ada org blaje kiki...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan