Isnin, 26 November 2012

Criter Grand Dorsett

Ermm...hujung minggu aku spttnya lebey sronok dengan plan konvoi ramai2 ke umah epul sempena perkahwinan beliau...tapi akhirnya terpaksa dicancelkan coz aku terpaksa mghadirkan diri ke mesyuarat memuktamadkan system newss fasa II. Sepatutnya pegawai yang pegi adalah bos 44 aku tapi oleh kerana rezeki beliau yg murah beliau ditukarkan ke bahagian lain coz dah naik pangkat jadi 48..so terpaksa bos 48 yang dah ada skrg replacekan aku & Shida memandangkan tiada org lain lebey layak selain kami. Ermm aku btolak ari Jumaat (23 Nov) ke Grand Dorsett Subang, xjauh pun & bole balik ari tapi memandangkan pengisian mesy adalah malam & siang terpaksa stay kt situ...dgn erti kata lain pakej kerja 3D2N...
1st time g sana, bole plak tersesat...2 3 kali jugak aku pusing walau pun mendapat bantuan daripada Mr. GPS hahaa...apapuntabley.. Bila dah sampai sana, wahh bole tahan jugak hotelnya...aku pun xtau brp star hotel ni...tp aku rs 4 or 5 star coz aku tgk harga utk hot tea jer dah 25 hengget...mmg x mampu...Makanan kt hotel ni pun bole tahan, banyak jugak...tp bkn semua sedap..maklum sajalah makanan hotel ni ada yg half cooked la, 80% la memacam...Hidangan makanan juga ikut tema...yg aku ingat kalo fri & sat ala2 BBQ, Sun plak mixed malay..tapi yg paling aku tringat2 sampai skrg adalah choc pie...uiiii...sgt heaven...Nak tunjuk gambar sepanjang kt sana pun mmg tade, coz bukan dlm mood gonjeng2, so stakat ini je laa.. (",)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan