Isnin, 25 Mac 2013

Billy & Syim's Big Day

Assalamualaikum...dh lme nk tulis tp keadaan x mengizinkan dek kebizian kerja2 hakiki as a statistician..Nukian ini adalah untuk menceritakan kehadiran paddlers ke majlis pernikahan & persandingan sahabat kitorang; lovely couple Billy & Syims. Tak banyak yang aku boleh ceritakan kerana aku sendiri hampir hilang ingatan psl majlis resepsi dorang coz majlis ini pun hampir 3 bulan berlalu..date dia aku x ingt tapi majlisnya dalam bulan Jan 2013. Tapi apa  yang aku ingat, pada hari persandingan dorang (sebelah pengantin pompuan di Sri Gombak) ada perarakan golongan yang bagi aku "kurang bersih pemikirannya" menyebabkan ada beberapa jalan yang mengalami kesesakan. So aku rasa x payah la aku nk "eleborate"kan pasal dorang tu hihi..

Citer pd hari kejadian, paddlers yg join rombongan ke majlis dorang berkumpul kt umah Amoi kt P8, jji kul 12 tengahari tp aku pulak yg terlambat hampir stengah jam, gara2 terlambat bangun & bertungkus lumus siapkan manik tuk baju kenduri dorang..hahaa...Pada hari kejadian juga, kami all de gurls suppose to iring pengantin masuk dewan, almaklumlah semua gurls dah pakai baju sedondong, tapi dah xde rezeki all de gurls nk glamer time tu, pengantin terpaksa masuk dewan tanpa iringan coz kami semua tersesat jalan. Walau bagaimanapun alhamdulillah majils dorang berjalan dengan lancar, makan pun sodap, pengantin pun sporting jer layan kami bergambar kt pelamin...So, aku attachkan a few picture paddlers with Billy & Syim..Kami semua doakan smoga anda berdua bahagia dunia akhirat...amin (",)


Haaa...ini la pengantinnya...


Paddlers with bride...kiki


Ini pengantin kt meja makan...kaco dia dulu...hihi


Gurls with bride :)


Haaa...comeykan kitorang...muahmuah


Eh eh..hihi


Alaarrr..malu la sayerr...so sweet ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan