Isnin, 23 Disember 2013

Review SKT & Majlis Ramah Mesra BMP 2013

Assalamualaikum. Dah lama rasanya tidak menjenggah ke sini. Bizi dgn tugas harian aktiviti hujung minggu memaksa aku utk melupakan blog buat seketika walau pun banyak perkara yg perlu disuratkan di sini untuk tatapan & ingatan aku sendiri atau pun dengan bahasa yg mudah utk dijadikan kenang-kenangan. Hanya tajuk entry sahaja yang mampu di create, berderet-deretlah tajuk entry dalam post list aku yg semua berstatus 'draft'. I/Allah akan aku laksanakan jua suatu hari nanti. Untuk permulaan, ingin aku update cerita yang masih panas ini. Ianya bukanlah citer artis malaysia yg penuh dgn kontroversi tetapi kisah hujung minggu aku dgn warga BMP pada 20-22 Dis 2013 yang lalu. Sempena mendapat Pengarah Bahagian yang baru, Jabatan memberi keistimewaan kepada BMP untuk mengadakan review SKT di luar Jabatan. Kalau diikutkan, Jabatan tidak memberi kelulusan untuk mana-mana Bahagian sebagai langkah penjimatan kewangan. Seingat aku kali terakhir majlis seperti ini dibuat adalah pada tahun 2009 iaitu tahun pertama aku di Jabatan. Review SKT di Hotel Summit Subang Jaya berlangsung selama 2 hari. Antara aktiviti yang dijalankan ialah review SKT 2013, perancangan aktiviti 2014, mesyuarat bahagian dan tidak lupa sedikit acara ramah mesra warga BMP. Semua aktiviti berjalan lancar dengan jayanya. Dengan ini aku sisipan beberapa keping gambar untuk tatapan mata-mata comel yg sudi. Tata S



3 gambar: Sesi Perbincangan Kumpulan

Pembentangan Kumpulan Inovasi

Tukang jaga slide..hihi
Majlis Ramah Mesra BMP
1st person yang bertuah :)


2 gambar: Family BMP
o

Tiada ulasan:

Catat Ulasan