Isnin, 26 Mac 2012

Al-Kisahnya...Nape Aku EL...

Last week aku terpaksa EL 2 days..mmg la niat xnk la wat keje2 EL ni coz akan menunjukkan 1 rekod yg x baik bila dah ujung2 taun nnt...time tuh tetiba jer kuar summary xtvt sepanjang tahun...br ari MC, brp ari EL, brp ari TIME OFF, brp ari lewat tp brp ari dtg awal xde k, & macam2 la...

Al-kisahnya 16 Mac 2012 (Jumaat) aku dpt sms dr kakak aku yg myatakan nenek aku dmm lg..xmkn...xminum...so tindakan aku adalah cuba bersabar & x pikir sgt coz kalo dh dmm mmg la dh x lalu nk mkn & minum...kebizian dgn famili day parlimen putrajaya & majlis pelancaran jentera pilihanraya buat aku lupa jap...

19 Mac 2012 (Isnin) dpt sms lg from my sis ajak balik kg dis friday (23 Mac 2012)..,katanya nenek aku makin teruk...risau jerr...aku trs call mak aku..tnya pendapat mak kita dulu...mak ckp better balik la...nnt kalo dh meninggal x guna balik dah...kalu nk jumpa baik la time nenek masih idup...errmmm terdiam aku seketika...byk nk kna pk...bkn nk sellfish tp mgenangkan 24 Mac 2012 (Sabtu) aku ada games dragon boat sempena Sukan Air 2012 mybbkan aku pikir & trs pikir...kalo nk balik after games pn x bley gak, 28-31 Mac 2012 ada plak games kt Kedah iaitu Temasya Sukan Air kt Tg. Chali...so nk xnk terpaksa la aku EL pd 22 & 23 Mac 2012..gigih nk balik kg, after training laju jer aku p beli tiket bas pegi & balik Kelantan...tiket bas skrg pun dh mahal pegi balik dh RM 90.20..duit pun tinggal balance2 gaji aritu...maklum la dh ujung2 bln menghitung ari nk gaji jer..

21 Mac 2012 (Rabu) jam 11 malam ++ aku balik kampung tp bkn naik bas tp balik ngan akak & adik aku..tetiba jer dorang ni nk balik same date ngan aku..huhu rugi duit tiket bas RM 45.10...kan senang kalo korang decide awal...xpe la dh xde rzeki..

22 Mac 2012 (Khamis) sampai kampung..balik umah mak aku dulu...mandi & trs pegi umh nenek nk tgk dia...

23 Mac 2012 (Jumaat) 9.30 mlm balik ngan bas ke Putrajaya...perjalanan ngan bas wat kepala aku pening

24 Mac 2012 (Sabtu) 6.30 pagi sampai di Putrajaya...7.30 pagi trs ke Pusat Maritim untuk games Sukan Air Putrajaya 2012...kalo nk tau citer psl games nnt bc entry seterusnya k...tata.. 


Ni la nenek aku...Smoga perjalanan idup dunia & akhiratnya berjalan lancar...amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan